Blog

O novo sistema de gravación permite que, por defecto, o alumnado poida eliminar as gravacións de TEAMS que ahora se gardan na sección de arquivos, polo que debe modificar esta configuración para cada canle que faga, seguindo esta quía elaborada polo cufie.

https://www.udc.es/export/sites/udc/cufie/_galeria_down/TELEFORMACION/GuiaConfiguracionGravacionsTeams.pdf_2063069239.pdf

Ao longo da fin de semana do 6 e 7 de febreiro activarase o novo mecanismo de gravacións de Microsoft Teams. Este cambio vén provocado polos continuos cambios de mellora da plataforma e atrasouse a súa posta en marcha para facelo coincidir co comezo do segundo cuadrimestre.

A partir de agora, as gravacións gardaranse, segundo o tipo de reunión, nunha das seguintes localizacións:

  • En reunións de equipos nunha canle: cartafol (denominada gravacións) na sección de arquivos da canle.
  • En reunións de chat:  cartafol (denominada gravacións) no Onedrive da persoa que inicia a gravación.

 

Isto permite que a gravación se trate como un ficheiro máis (de formato vídeo), proporcionando maior flexibilidade á hora de compartir a gravación. Entre outras cousas, pódese compartir con persoas alleas á UDC.

Ademais do cambio do sistema de gravacións, hai outra serie de novidades que están a comezar a chegar aos usuarios ou chegarán nas próximas semanas ou meses (é importante ter actualizada, á última versión, a aplicación de Teams dos nosos equipos) . Os máis destacados son:

  • Control sobre a reactivación do micrófono dos participantes nunha reunión. Isto non anula o mecanismo de pedir a palabra, levantando a man polos participantes que así o requiran. Desta forma, o/os moderadores poden activar o micrófono da persoa á que se lle dá a palabra.
  • Meeting groups. No medio dunha reunión (p.e. unha clase), é posible dividir esta en grupos temporais máis pequenos para, por exemplo, realizar un exercicio independente entre eles. O moderador pódese mover entre grupos e decidir cando se volve á reunión principal.
  • Mellora da listaxe de asistentes (accesible para o organizador da reunión): dispoñibilidade mesmo despois da reunión e información máis completa para mellor control da asistencia. (chega en febreiro).
  • Posibilidade de moderar/ocultar o chat dunha reunión.
  • Inclusión de reaccións dos participantes mediante emoticonos.
  • Posibilidade de transferir chamadas entre o computador e o móbil/tablet.
  • Melloras na aplicación para os computadores Mac (p.e. compartición do audio do computador).
  • Posibilidade de activar a supresión intelixente de ruído de fondo.
  • Aumento nos límites de participantes en Teams. Ata 1.000 persoas nunha reunión (chega en marzo) e, a partir de aí, ata 19.000 persoas máis como oíntes (chega en febreiro).


Máis información sobre as funcións de Teams https://support.microsoft.com/es-es/office/reuniones-y-llamadas-d92432d5-dd0f-4d17-8f69-06096b6b48a8?ui=es-ES&rs=es-ES&ad=ES#ID0EAABAAA=Meetings

A unidade de contratación da universidade xa pode xestionar as contratacións non menores a través a Plataforma da Xunta de Galicia Plation

O persoal contratado con cargo ao capítulo VI xa pode tramitar as súas solicitudes de ausencia no portal do persoal

Atópase dispoñible para toda a comunidade universitaria no portal de servizos (https://servizos.udc.es) unha nova opción no menú para expedir certificados en liña de vinculación coa UDC . Este certificado pódese xerar nos idiomas galego, español e inglés cun máximo dun por día. 

Activouse a opción de apuntarse á versións públicas preliminares de Teams. Desta forma, calquera usuario pode apuntarse indo ao menú debaixo da imaxe do seu perfil en Teams, baixo a opción "Acerca de".

Para máis información consultar o seguinte link:

Para facer fronte ao incremento do persoal na modalidade de teletraballo por mor da resolución reitoral do 6 de novembro, procedeuse a reforzar o cluster de servidores que da servizo de escritorios virtuais (vdi). Engadíronse 4 novos servidores de xeito que a situación da infraestructura é a mesma que no confinamento de marzo.


A partir do xoves 12 de novembro o acceso ao antigo moodle (moodle.udc.es) vai á cambiar por hemeroteca-campusvirtual.udc.gal

Así mesmo incluirase unha ligazón desde o novo campus virtual (campusvitual.udc.gal) ao vello moodle na páxina de entrada. Con todo isto a dirección moodle.udc.es redireccionará agora ao novo campus virtual (campusvirtual.udc.gal)

Coa ampliación dos discos dos servidores de ficheiros, agora os traballadores da UDC dispoñen de 6GB na unidade persoal en rede (adoita ser a unidade S:)

No portal do PDI , os docentes poden editar a súa páxina para facer máis visible o número de quinquenios e sexenios.

Estes datos amósanse automáticamente de xeito gráfico, pero debe ser o propio interesado o que habilite a súa visibilidade.

https://pdi.udc.es/

Incorporáronse discos máis rápidos, co que se reduce o tempo de espera do usuario e mellora considerablemente o rendemento

despregáronse novas melloras en seguridade e funcionalidade no campus virtual (moodle). Podes consultalas no servizo Campus Virtual (moodle) de AxudaTIC -> Cambios e actualizacións xunto con outra información de interese.

Microsoft vai cambiar o almacenamento para que as novas gravacións de reunións de Teams almacénense e sírvanse desde OneDrive e SharePoint ( ODSP), en lugar de Microsoft Stream (clásico). Desta forma melloraranse as capacidades entre outras do uso compartido, grazas á gravación de arquivos de vídeo e o seu almacenamento en SharePoint e OneDrive.


Para máis información consultar os seguintes links:

Aprobáronse diversas normas que regulan o uso de recursos e servizos TIC, entre elas:

  • 01 - Norma sobre o control de acceso lóxico á información.
  • 02-  Norma sobre o uso do correo electrónico.
  • 03 - Norma sobre o uso do posto informático de traballo.
  • 04 - Norma sobre o uso da rede de comunicacións e do servizo de acceso a internet.
  • 05 - Norma sobre o uso dos servizos de acceso remoto.

Podedes consultalas na web de Seguridade da Información, xunto coa Política e o Regulamento Xeral: https://www.udc.es/gl/seguridade-da-informacion/


Aviso de cortes eléctricos por mantemento nos transformadores que afectan a todos os campus entre o 28 de xullo e o 13 de agosto.

Poden ocasionar caídas de servizo na rede de datos e telefonía e tamén nos postos de traballo e nos servidores.

Accede aquí ao documento para ver as datas de cortes por centro


Nota

  • Este calendario de cortes programados pode sufrir variación segundo necesidades do servizo.
  • Os mantementos en Arquitectura Técnica (31/07/2020 ás 11:00 horas)  cortará o servizo de comunicacións de Zapateira.