Activouse o cambio á nova aplicación de TEAMS para toda a comunidade universitaria.
Esta nova versión mellora a experiencia do usuario e é moito máis lixeira.
Nesta ligazón pódese ver a información de Microsoft ao respecto desta actualización:
https://learn.microsoft.com/es-es/microsoftteams/new-teams-desktop-admin
Para activar esta nova versión, é necesario seleccionar a opción no selector que aparecerá arriba á esquerda.
Desde hoxe 13 de setembro, o profesorado externo (estudos interuniversitarios) que estea dado de alta en Sigma e que conte cun contrato en vigor en Sigma, docencia no curso actual, datos identificativos correctos (documento + tipo de documento) e unha dirección, poderán activarse no portal de servizos https://servizos.udc.es da UDC e por tanto obter unha conta de acceso aos servizos e aplicacións aos que teña dereito, así como unha conta de correo na UDC de forma directa a partir do seu documento/tipo de documento e o seu NIU de Sigma.
Ademais, obteranse os datos de matrícula e docencia de profesorado, así como de alumnado de estudos propios de Sigma e de alumnado interuniversitarios de Sigma.
A recuperación do contrasinal xa se pode facer desde calquera lugar, xa non está restrinxido ás redes da UDC.
Desde o luns 19 de decembro de 2022 está operativo o novo sistema ALMA, que substitúe ao anterior sistema Millennium.
Desde o 28 de novembro de 2022 a autenticación básica de Microsoft non está disponible, polo que poden producirse fallos nalgúns clientes de correo.
Este cambio non afecta ao acceso ao correo a través de navegadores.