Estás viendo una versión antigua de esta página. Ve a la versión actual.

Comparar con el actual Ver el historial de la página

« Anterior Versión 28 Siguiente »


INCIDENCIAS E SOLICITUDES
Incidencias
Solicitudes
MANUAIS E SOFTWARE
Software

Descargar software Autofirma



CONDICIÓNS DO SERVIZO


Unha sede electrónica é aquel enderezo electrónico dispoñible a través das redes de telecomunicacións cuxa titularidade, xestión e administración corresponde a unha Administración pública, órgano ou entidade administrativa no exercicio das súas competencias.


A Sede Electrónica da Universidade da Coruña está dispoñible a través do enderezo electrónico: https://sede.udc.gal. A súa titularidade corresponde á Secretaría Xeral da Universidade, que é a responsable da súa xestión administrativa. A responsabilidade da xestión tecnolóxica é competencia da vicerreitoría con competencias en materia de tecnoloxías da información.


Todos os trámites realizados na Sede Electrónica teñen a mesma validez que os efectuados de forma presencial. A Sede estará accesible e poderanse realizar trámites durante as 24 horas os 365 días do ano desde calquera lugar. Para realizar calquera trámite deberá identificarse na Sede usando algún dos sistemas de sinatura aceptados que, en todo caso, incluirán os medios de identificación incluidos no DNI electrónico.


Para o cómputo de prazos en calquera trámite, usarase con validez legal a data e hora oficial da Sede e non a do equipo desde o que se realice a petición. Así mesmo, a data e hora de referencia será a do momento de recepción da petición na Sede, e en ningún caso a data e hora en que se cubriron os datos no equipo por parte do/a cidadán/a. Teña en conta que as peticións e os envíos de documentación realizados en días inhábiles contabilizaranse como efectuados o primeiro día hábil seguinte para todos os efectos.


QUE NON INCLÚE ESTE SERVIZO

Este servizo non inclúe a asistencia sobre o contido dos trámites administrativos ou relacionados cos anuncios publicados no Taboleiro de Anuncios. Para obter máis información sobre un trámite/anuncio concreto, o usuario debe pórse en contacto co servizo responsable do mesmo


UNIDADES ADMINISTRATIVAS ASOCIADAS AO SERVIZO

Servizo de Informática e Comunicacións - Área de Rede e Comunicacións


QUEN PODE FACER USO DESTE SERVIZO

Todos os cidadáns. Algúns dos trámites electrónicos poden estar limitados a un determinado colectivo da comunidade universitaria (PAS, PDI, estudantes) por mor da súa natureza


É PRECISO SOLICITAR AUTORIZACIÓN PARA FACER USO DESTE SERVIZO


Non

ÁMBITO DE USO

Pódese facer uso do servizo desde calquera equipo conectado a internet, dentro ou fora das instalacións da UDC


Sistemas de sinatura aceptados

Esta sede utiliza, para a autenticación de usuarios e a validación de certificados, a plataforma @firma da Administración xeral do Estado. Para máis información Plataforma @firma.


Pode obter unha listaxe completa dos prestadores e tipos de certificados aceptados por esta plataforma en documento de proveedores de servizos de certificación de @firma. Pode obter tamén información sobre certificados de empregado público no Portal de Administración Electrónica de Empregados Públicos.



Características de hardware mínimo

Non se require un hardware mínimo concreto

Sistemas operativos mínimo instalado

O aceso á Sede Electrónica pódese efectuar desde calquera ordenador ou dispositivo con conexión a internet

Navegadores da internet soportados

Pódese empregar calquera navegador, aínda que se recomenda o uso de Firefox ou Chrome nas versións actualizadas

Software que hai que ter instalado no equipo

Para realizar trámites electrónicos é preciso dispor de un certificado dixital válido e recoñecido pola plataforma @Firma e o software Autofirma instalado

Servizos dos que dependen

Algúns dos trámites administrativos rexistrados na Sede Electrónica requieren a consulta ás bases de datos doutros servizos da UDC como investigación, economía ou persoal



Segundo a lexislación española actual, as interrupcións do servizo programadas ou imprevistas, deben ser reflexadas na propia Sede Electrónica, no apartado "Sobre a Sede". Para consultar esta información prema aquí







FAQs - Preguntas frecuentes


Solución de erros


HOW-TO - Cómo facer


Artigos relacionados


SE DESEXA MÁIS INFORMACIÓN PODE CONSULTAR AS SEGUINTES PÁXINAS OU AXUDAS




Data actualización : 12/07/2021

Servizo : Sede electrónica

Grupo : Software e aplicacións

Clase : SERVIZOS ENTREGADOS, SERVIZOS DE ACCESO, APLICACIÓNS