Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

UI Button
colorblue
sizelarge
iconhome
tooltipvolver á páxina de inicio do portal
title<- VOLVER
url/display/SIC



Background Color
colorDarkTurquoise




Background Color
colorskyblue


Background Color
colororchid


UI Tabs
UI Tab
title | Presentación do portal |
Panel
titleColorwhite
borderWidth0
titleBGColororchid
titleQue é AxudaTIC?
UI Text Box
sizelarge
typeinfo

É un portal de axuda dos servizos telemáticos da Universidade da Coruña, que estamos a construír; está destinado para toda a comunidade universitaria e para os futuros membros.

Neste portal vamos imos ir incluíndo o catálogo dos servizos telemáticos dispoñibles: programas, servizos que se prestan, xestión de accesos a recursos informáticos...

Para cada servizo documentado

Tes dispoñible

:

    • Información de para que serve, quen o pode usar e de que xeito.

    • Guías de instalación e uso, e os enlaces de descarga dos programas.

Podes:

    • Tramitar solicitudes de acceso ou uso dese servizo.

    • Rexistrar unha incidencia para informar dunha falla no uso do servizo e solicitar axuda para resolvela.

    • Facer o seguimento das solicitudes ou incidencias que teñas remitido.

Tamén neste

portal

portal  estamos a publicar os avisos e novas, como son: 

    • avisos de mantementos programados que poidan afectar aos servizos telemáticos

ou de
    • avisos d avarías que se teñan

detectado e as novidades relacionadas cos ditos servizos.
    • detectado  

    • alertas de seguridade 

    • novidades relacionadas cos  servizos que se prestan ou novos servizos 

    • consellos relacionados co uso de servicios telemáticos 


Aínda estamos a traballar na documentación dos servizos; no caso dos servizos que non estean documentados, o portal che dirixirá as páxinas web do dito servizo, a as incidencias e solicitudes que non estean dispoñibles no portal as tes que seguir tramitando a través tramitando  na unidade de atención telefónica do CAU na extensión 2222 ou no email cau.sic@udc.es.

Todos os novos servizos telemáticos vanse ofrecer dende este portal.

UI Tab
title | Guía de uso |
UI Text Box
sizelarge
typeinfo


UI Tab
title | Preguntas frecuentes |
UI Text Box
sizelarge
typeinfo

Como podo notificar unha incidencia ou facer unha solicitude dun servizo?

R: As ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dun servizo están na mesma páxina que a documentación de cada servizo. Podes buscar o servizo na lapela de "procura" en calqueira páxina de Axudatic 

Pódese seguir usando ó teléfono de atención ao usuario 2222?

R: Segimos disponibles na extensión 2222 en horario de mañá de 8:00 a 15:00 



Panel
titleColorwhite
borderWidth0
titleBGColororchid
titleVídeo presentación con lingua de signos


Multimedia
nameAxudaTIC.mp4
width100%
autostarttrue
height120%

Podes ampliar a vista pasando o rato polo vídeo e facendo click no cadro de ampliar