PARA CONFIGURAR O MICROSOFT AUTHENTICATOR (MFA)


Configurar a conta MFA nun PC (se estás a configurar a túa conta MFA por primeira vez, podes consultar a Guía de Instalación rápida e uso de Microsoft Authenticator, onde atoparás os pasos detallados para completar o proceso)

Pódese configurar de 4 formas: 

  1. Microsoft Authenticator (Autenticador por defecto do servizo)

  2. Outra aplicación de autenticación (Google Authenticator, FReeOTP ou calquera outro aplicativo OTP)

  3. Chamada a un número de teléfono

  4. SMS ao móbil

Se tes problemas coa app, xa sexa porque cambiaches de móbil o porque non o levas contigo, e queres saber cómo podes cambiar o método de autenticación prema na Guía Instrucciones básicas  

Como configurar a opción de validación da tua conta de usuario mediante SMS ao móbil como parte do proceso de MFA

Guía de pasos

Desde a xanela de solicitude de información adicional prema no botón de "seguinte" 

Agora prema no ligazón "Quero configurar outro método" 

Escolle a opción "Teléfono" como método de autenticación preferido

Finalmente pon o número que será utilizado para recibir os códigos de autenticación vía SMS 



IMPORTANTE: Se non pode completar o acceso con dobre factor de seguridade (MFA) debido a cambio/perda do terminal móbil, restablezo ou cambio do dispositivo no que estaba configurado o MFA, ou erro/fallo na aplicación de autenticación, deberá realizar unha petición por email a cau.sic@udc.es incluíndo:

  • Unha solicitude de autorización escrita e asinada manualmente onde figure o seu nome, apelidos e número de DNI ou pasaporte 
  • Copia por ambos lados do DNI ou pasaporte en vigor
  • Debe indicar "Reset MFA" no asunto do email

Unha vez recibida a súa solicitude procederase a realizar o restablecemento do dobre factor de seguridade e poderá indicar un dispositivo novo.

LEMBRA QUE SEMPRE É MÁIS RECOMENDABLE CONFIGURAR O DOBRE FACTOR DESDE UN PC