Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

UI Button
colorblue
iconsearch
tooltipvolver á páxina de catálogo de servizos
title<- Volver
url/pages/viewpage.action?pageId=50529997



Livesearch
spaceKeySIC
sizelarge
placeholder fai a túa consulta


Panel
borderColorpowderblue
bgColorwhite
titleColorwhite
borderWidth1
titleBGColorOrchid
titleINCIDENCIAS E SOLICITUDES
UI Expand
titleIncidencias
UI Text Box
sizemedium
UI Expand
titleSolicitudes
UI Text Box
sizemedium
size
Panel
borderColorpowderblue
titleColorwhite
borderWidth1
titleBGColorDarkTurquoise
titleMANUAIS E SOFTWARE
UI Expand
titleManuais e guías
UI Text Box
medium
UI Expand
titleSoftware
UI Text Box
sizemedium

Descargar software Autofirma

Panel
borderColorpowderblue
titleColorwhite
borderWidth1
titleBGColor#72B0E1
titleAPLICACIÓNS

UI Button
colorblue
newWindowtrue
sizelarge
displayblock
tooltipAcceso á Sede Electrónica
titleAcceso á Sede Electrónica
urlhttps://sede.udc.gal/



Panel
bgColorAliceBlue
titleColorwhite
borderWidth0
titleBGColorOrchid
titleCONDICIÓNS DO SERVIZO

Tabs Container
titlemenu
directionhorizontal
Tabs Page
titleEn que consiste este servizo


Unha sede electrónica é aquel enderezo electrónico dispoñible a través das redes de telecomunicacións cuxa titularidade, xestión e administración corresponde a unha Administración pública, órgano ou entidade administrativa no exercicio das súas competencias.


A Sede Electrónica da Universidade da Coruña está dispoñible a través do enderezo electrónico: https://sede.udc.gal. A súa titularidade corresponde á Secretaría Xeral da Universidade, que é a responsable da súa xestión administrativa. A responsabilidade da xestión tecnolóxica é competencia da vicerreitoría con competencias en materia de tecnoloxías da información.


Todos os trámites realizados na Sede Electrónica teñen a mesma validez que os efectuados de forma presencial. A Sede estará accesible e poderanse realizar trámites durante as 24 horas os 365 días do ano desde calquera lugar. Para realizar calquera trámite deberá identificarse na Sede usando algún dos sistemas de sinatura aceptados que, en todo caso, incluirán os medios de identificación incluidos no DNI electrónico.


Para o cómputo de prazos en calquera trámite, usarase con validez legal a data e hora oficial da Sede e non a do equipo desde o que se realice a petición. Así mesmo, a data e hora de referencia será a do momento de recepción da petición na Sede, e en ningún caso a data e hora en que se cubriron os datos no equipo por parte do/a cidadán/a. Teña en conta que as peticións e os envíos de documentación realizados en días inhábiles contabilizaranse como efectuados o primeiro día hábil seguinte para todos os efectos.


QUE NON INCLÚE ESTE SERVIZO

Este servizo non inclúe a asistencia sobre o contido dos trámites administrativos ou relacionados cos anuncios publicados no Taboleiro de Anuncios. Para obter máis información sobre un trámite/anuncio concreto, o usuario debe pórse en contacto co servizo responsable do mesmo


UNIDADES ADMINISTRATIVAS ASOCIADAS AO SERVIZO

Servizo de Informática e Comunicacións - Área de Rede e Comunicacións

Tabs Page
titleÁmbito de uso


QUEN PODE FACER USO DESTE SERVIZO

Todos os cidadáns. Algúns dos trámites electrónicos poden estar limitados a un determinado colectivo da comunidade universitaria (PAS, PDI, estudantes) por mor da súa natureza


É PRECISO SOLICITAR AUTORIZACIÓN PARA FACER USO DESTE SERVIZO

Non

ÁMBITO DE USO

Pódese facer uso do servizo desde calquera equipo conectado a internet, dentro ou fora das instalacións da UDC.


CONDICIÓNS DE USO

CONDICIÓNS DE SOPORTE

Consellos
Tabs Page
titleRequisitos técnicos


Sistemas de sinatura aceptados

Esta sede utiliza, para a autenticación de usuarios e a validación de certificados, a plataforma @firma da Administración xeral do Estado. Para máis información Plataforma @firma.


Pode obter unha listaxe completa dos prestadores e tipos de certificados aceptados por esta plataforma en documento de proveedores de servizos de certificación de @firma. Pode obter tamén información sobre certificados de empregado público no Portal de Administración Electrónica de Empregados Públicos.


UI Expand
expandedtrue
titleCaracterísticas de hardware mínimo

Non se require un hardware mínimo concreto

expanded
UI Expand
truetitleSistemas operativos mínimo instalado

O aceso á Sede Electrónica pódese efectuar desde calquera ordenador ou dispositivo con conexión a internet

UI Expand
titleNavegadores da internet soportados

Pódese empregar calquera navegador, aínda que se recomenda o uso de Firefox ou Chrome nas versións actualizadas

UI Expand
titleSoftware que hai que ter instalado no equipo

Para realizar trámites electrónicos é preciso dispor de un certificado dixital válido e recoñecido pola plataforma @Firma e o software Autofirma instalado

UI Expand
titleServizos dos que dependen

Algúns dos trámites administrativos rexistrados na Sede Electrónica requieren a consulta ás bases de datos doutros servizos da UDC como investigación, economía ou persoal

Tabs Page
titleCondicións
Tabs Page
titleComo se presta o servizo
title

Canles de acceso aos servizos

A UDC habilita as seguintes canles

ou

medios para a prestación dos seus servizos:
  • Acceso electrónico: A través da internet, segundo os principios de accesibilidade e usabilidade, establecidos na Lei 40/2015, nos termos ditados pola normativa vixente nesta materia en cada momento, a través da presente sede.
  • Atención presencial: Nas oficinas de atención presencial que se determinen, poderán poñerse a disposición da cidadanía os medios e instrumentos para exercer os dereitos de acceso electrónico aos procedementos establecidos. En particular, poderase acceder a estes servizos sen identificación electrónica e logo do correspondente apoderamento, nas oficinas do Rexistro Xeral da UDC, mediante o

    persoal

    funcionario habilitado.
    Tabs Page

    Contidos técnicos SIC ou arquivos adxuntos

    Contidos técnicos FAQS SIC ou arquivos adxuntos

    Tabs Page
    titleCambios e actualizacións


    Segundo a lexislación española actual, as interrupcións do servizo programadas ou imprevistas, deben ser reflexadas na propia Sede Electrónica, no apartado "Sobre a Sede". Para consultar esta información prema aquí

    Show If
    userrede,axea,adm_conf,sdl,sistemas,operacions
    groupUSER_SIC
    Tabs Page
    titleDocumentación SIC
    UI Text Box
    sizemedium
    typeinfo
    Tabs Page
    titleFaqs SIC
    UI Text Box
    sizemedium
    typetip

    .





    Panel
    bgColorAliceBlue
    titleColorwhite
    borderWidth0
    titleBGColorOrchid
    titleFAQs - Preguntas frecuentes

    Contenido por etiqueta
    showLabelsfalse
    showSpacefalse
    sorttitle
    cqllabel = "label" and space = "SICfaqsede"

    contentbylabel
    Panel
    bgColorAliceBlue
    titleColorwhite
    borderWidth0
    titleBGColorOrchid
    titleSolución de erros
    showLabelsfalse
    showSpacefalse
    sorttitle
    cqllabel = "label" and space = "SIC"


    showLabels
    Panel
    bgColorAliceBlue
    titleColorwhite
    borderWidth0
    titleBGColorOrchid
    titleHOW-TO - Cómo facer
    Contenido por etiqueta
    false
    showSpacefalse
    sorttitle
    cqllabel = "label" and space = "SIC"


    contentbylabel
    Panel
    bgColorAliceBlue
    titleColorwhite
    borderWidth0
    titleBGColorOrchid
    titleArtigos relacionados
    showLabelsfalse
    showSpacefalse
    sorttitle
    cqllabel = "label" and space = "SIC"


    UI Text Box
    sizemedium
    typeinfo

    SE DESEXA MÁIS INFORMACIÓN PODE CONSULTAR AS SEGUINTES PÁXINAS OU AXUDAS




    UI Text Box
    typeinfo

    Data actualización : xx12/xx07/xxxx2021

    Servizo : (nome do servizo)Sede electrónica

    Grupo : Software e aplicacións

    Clase : SERVIZOS ENTREGADOS, SERVIZOS DE ACCESO, APLICACIÓNS

    Show If
    useroperacions,axea,adm_conf,sdl,rede,sistemas
    groupUSER_SIC

    Documentador : nombre do documentadorFrancisco Pais Suárez