Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.


Para darse de alta na páxina de servizos da UDC

text-box
UI Text Box
typewarning

Problema / tipo de erro

Non podo acceder á miña conta debido a problemas coa autenticación multifactor

PARA CONFIGURAR O MICROSOFT AUTHENTICATOR (MFA)

.


ui-

Causas posibles

  • Cambio de número de teléfono.
  • Restablezo ou cambio do dispositivo no que estaba configurado o MFA.
  • Erro ou fallo na aplicación de autenticación.

Solución

ui-steps
sizesmall
UI Step

Configurar a conta de servizos nun PCMFA nun PC (se estás a configurar a túa conta MFA por primeira vez, podes consultar a Guía de Instalación rápida e uso de Microsoft Authenticator,onde atoparás os pasos detallados para completar o proceso)

UI Step

Pódese configurar de 4 formas: 

  1. Microsoft Authenticator (Autenticador por defecto do servizo)

    .

  2. Outra aplicación de autenticación

    .

    (Google Authenticator, FReeOTP ou calquera outro aplicativo OTP)

  3. Chamada a un número de teléfono

    .

  4. SMS ao

    móvil

    móbil

UI Step

Se

unha vez configurado nun terminal ten problemas hai que solicitar o restablezo do MFA
Enviando un correo a : 
cau.sic@udc.es
Con copia do DNI en vigor polas dúas caras e Documento manuscrito coa solicitude asinada e a data.
SEMPRE É MAIS

tes problemas coa app, xa sexa porque cambiaches de móbil o porque non o levas contigo, e queres saber cómo podes cambiar o método de autenticación prema na Guía Instrucciones básicas  

UI Step

Como configurar a opción de validación da tua conta de usuario mediante SMS ao móbil como parte do proceso de MFA

UI Text Box
Guía de pasos
UI Steps
sizesmall

UI Step

Desde a xanela de solicitude de información adicional prema no botón de "seguinte" 

Image Added

UI Step

Agora prema no ligazón "Quero configurar outro método" 

Image Added

UI Step

Escolle a opción "Teléfono" como método de autenticación preferido

Image Added

UI Step

Finalmente pon o número que será utilizado para recibir os códigos de autenticación vía SMS 

Image Added



UI Text Box
sizemedium
typewarning

IMPORTANTE: Se non pode completar o acceso con dobre factor de seguridade (MFA) debido a cambio/perda do terminal móbil, restablezo ou cambio do dispositivo no que estaba configurado o MFA, ou erro/fallo na aplicación de autenticación, deberá realizar unha petición por email a cau.sic@udc.es incluíndo:

  • Unha solicitude de autorización escrita e asinada manualmente onde figure o seu nome,apelidos e número de DNI ou pasaporte 
  • Copia por ambos lados do DNI ou pasaporte en vigor
  • Debe indicar "Reset MFA" no asunto do email

Unha vez recibida a súa solicitude procederase a realizar o restablecemento do dobre factor de seguridade e poderá indicar un dispositivo novo.

LEMBRA QUE SEMPRE É MÁIS RECOMENDABLE CONFIGURAR O DOBRE FACTOR DESDE UN

PC

PC