Para darse de alta na páxina de servizos da UDC
UI Text Box |
---|
|
Problema / tipo de erroNon podo acceder á miña conta debido a problemas coa autenticación multifactor PARA CONFIGURAR O MICROSOFT AUTHENTICATOR (MFA).
|
text-boxCausas posibles- Cambio de número de teléfono.
- Restablezo ou cambio do dispositivo no que estaba configurado o MFA.
- Erro ou fallo na aplicación de autenticación.
Soluciónui-steps |
---|
| UI Step |
---|
Pódese configurar de 4 formas: Microsoft Authenticator (Autenticador por defecto do servizo) .Outra aplicación de autenticación .(Google Authenticator, FReeOTP ou calquera outro aplicativo OTP) Chamada a un número de teléfono .SMS ao móvilmóbil
| unha vez configurado nun terminal ten problemas hai que solicitar o restablezo do MFAEnviando un correo a : cau.sic@udc.esCon copia do DNI en vigor polas dúas caras e Documento manuscrito coa solicitude asinada e a data. | SEMPRE É MAIS tes problemas coa app, xa sexa porque cambiaches de móbil o porque non o levas contigo, e queres saber cómo podes cambiar o método de autenticación prema na Guía Instrucciones básicas |
UI Step |
---|
Como configurar a opción de validación da tua conta de usuario mediante SMS ao móbil como parte do proceso de MFA UI Text Box |
---|
Guía de pasos UI Steps |
---|
|
UI Step |
---|
Desde a xanela de solicitude de información adicional prema no botón de "seguinte" Image Added
|
UI Step |
---|
Agora prema no ligazón "Quero configurar outro método" Image Added
|
UI Step |
---|
Escolle a opción "Teléfono" como método de autenticación preferido Image Added
|
UI Step |
---|
Finalmente pon o número que será utilizado para recibir os códigos de autenticación vía SMS Image Added
|
|
|
|
UI Text Box |
---|
| IMPORTANTE: Se non pode completar o acceso con dobre factor de seguridade (MFA) debido a cambio/perda do terminal móbil, restablezo ou cambio do dispositivo no que estaba configurado o MFA, ou erro/fallo na aplicación de autenticación, deberá realizar unha petición por email a cau.sic@udc.es incluíndo: - Unha solicitude de autorización escrita e asinada manualmente onde figure o seu nome,apelidos e número de DNI ou pasaporte
- Copia por ambos lados do DNI ou pasaporte en vigor
- Debe indicar "Reset MFA" no asunto do email
Unha vez recibida a súa solicitude procederase a realizar o restablecemento do dobre factor de seguridade e poderá indicar un dispositivo novo. |
|
LEMBRA QUE SEMPRE É MÁIS RECOMENDABLE CONFIGURAR O DOBRE FACTOR DESDE UN PCPC |