Desde onte, cando se accede a unha conta institucional desde o OWA e se abre noutra lapela, ao volver á lapela da conta persoal aparece a mensaxe "Conta cambiada" coa opción de "Actualizar".
Aínda que premeamos en actualizar e pechemos esa fiestra emerxente, volveranos pedir autenticación.
Nos clientes esa autenticación cómpre facela co usuario persoal (por defecto amosa o institucional). Unha vez feita a autenticación, pódese seguir traballando nas dúas contas, cada unha na súa pestana. Isto só ocorre a primeira vez que se accede.
Os usuarios teñen a opción de engadir a conta institucional na propia xanela para non ter que abrir outra pestana (e ter marcado "amosar sempre o campo De").
Está aberto un caso de soporte en Microsoft para consultar se é un erro temporal ou un cambio de funcionalidade.
Breadcrumbs
[2025/10/16 - Problema puntual - Traballadores] Mensaxe de "Conta cambiada" cando se accede no OWA a contas institucionais
Desde onte, cando se accede a unha conta institucional desde o OWA e se abre noutra lapela, ao volver á lapela da conta persoal aparece a mensaxe "Conta cambiada" coa opción de "Actualizar".
Aínda que premeamos en actualizar e pechemos esa fiestra emerxente, volveranos pedir autenticación.
Nos clientes esa autenticación cómpre facela co usuario persoal (por defecto amosa o institucional). Unha vez feita a autenticación, pódese seguir traballando nas dúas contas, cada unha na súa pestana. Isto só ocorre a primeira vez que se accede.
Os usuarios teñen a opción de engadir a conta institucional na propia xanela para non ter que abrir outra pestana (e ter marcado "amosar sempre o campo De").
Está aberto un caso de soporte en Microsoft para consultar se é un erro temporal ou un cambio de funcionalidade.