Este grupo ofrece acceso rápido aos recursos e servizos esenciais para facilitar a incorporación dun novo traballador na Universidade da Coruña (UDC). Aquí poderás xestionar solicitudes de acceso á rede universitaria, credenciais persoais, equipamento tecnolóxico e asignación de espazos de traballo.
Activación das credenciais persoais
Se es un novo membro da UDC debes proceder a activar os teus servizos. Precisamos o código de activación e o número e tipo de documento co que te identificaches diante da UDC, no momento de formalizar o teu contrato. Podes acceder ao proceso de activación no botón 'Acceso a creación de conta para novos usuarios'
Acceso a creación de conta para novos usuarios
Autenticación multifactor para acceso aos servizos da UDC
Emisión da tarxeta universitaria (TUI)
O teu posto de traballo
Instalación e configuración dun novo equipo de traballo
Instalación ou configuración de periféricos
Actualización de equipo de traballo
Solicitude de nova conexión á rede de telefonía
Aplicacións ou programas de traballo
AxudaTIC: Que é, como poño incidencias
Recuperación de contrasinal de conta de usuario
Acceso ao escritorio virtual (VDI). Non é necesario enviar unha solicitude.