É un portal de axuda dos servizos informáticos da Universidade da Coruña. Está destinado para toda a comunidade universitaria e para os futuros membros. Neste portal imos ir engadindo o catálogo dos servizos telemáticos dispoñibles: programas, servizos que se prestan, xestión de accesos a recursos informáticos, etc. |
🔍 Guía de uso
Para cada servizo tes toda a información, organizada deste xeito:
|
Tes que ir á propia páxina do servizo e na lapela "Incidencias e solicitudes", están as ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dispoñibles para ese servizo. Tamén podes acceder directamente ao catálogo de solicitudes. |
Tes que premer na ligazón "Os meus tickets" no menú superior, que está dispoñible en todas as páxinas de Axuda TIC. |
🔍 Preguntas frecuentes
As ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dun servizo están na mesma páxina que a documentación de cada servizo. Podes buscar o servizo na lapela de "procura" en calqueira páxina de Axudatic. Tamén podes buscar no catálogo de solicitudes. |
Seguimos dispoñibles na extensión 2222 en horario de mañá de 8:30 - 14:30 en inverno e de 9:00 - 14:00 en horario de verán. |
Nos programas para xestión de incidencias emprégase o término ticket para referirse a unha incidencia ou unha solicitude, que adoitan ir identificados cun nº de referencia (UTS). |