É un portal de axuda dos servizos telemáticos da Universidade da Coruña, está destinado para toda a comunidade universitaria e para os futuros membros. Neste portal imos ir engadindo o catálogo dos servizos telemáticos dispoñibles: programas, servizos que se prestan, xestión de accesos a recursos informáticos, etc. |
🔍 Guía de uso
Para cada servizo tes toda a información, organizada deste xeito: Descrición: descríbese a utilidade do servizo. Incidencias e solicitudes: inclúense as ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes disponibles. Preguntas frecuentes: respostas ás preguntas máis frecuentes sobre cada servizo. Máis: Manuais, guías de axudas e erros frecuentes. |
Tes que ir á propia páxina do servizo e na lapela "Incidencias e solicitudes", están as ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes disponibles para ese servizo. |
Tes que premer na ligazón "As miñas solicitudes e incidencias", arriba á dereita, que está disponible en todas as páxinas de Axudatic. |
🔍 Preguntas frecuentes
As ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dun servizo están na mesma páxina que a documentación de cada servizo. Podes buscar o servizo na lapela de "procura" en calqueira páxina de Axudatic. |
Seguimos disponibles na extensión 2222 en horario de mañá de 8:00 a 15:00 |
Nos programas para xestión de incidencias emprégase o término ticket para referirse a unha incidencia ou unha solicitude, que adoitan ir identificados cun nº de referencia (UTS). |