✳️ Pasos comúns iniciaais
Crear a túa conta UDC
A creación da conta de usuario é o primeiro paso. Servirá para acceder aos servizos e aplicacións segundo o teu perfil. Ademais, xerará automaticamente o teu correo electrónico UDC.
🧰 Configuración dos servizos comúns principais
Unha vez teñas a túa conta, xa podes acceder ou configurar os seguintes servizos:
📶 Rede de datos. Wifi e Eduroam. Conéctate á internet da UDC desde calquera sitio dos campus con wifi segura.
📧 Correo electrónico (Outlook). Accede ao teu correo institucional para comunicarte dentro da universidade.
💼 Microsoft 365. Usa ferramentas como Word, Excel ou Teams co teu usuario UDC.
🖥️ VDI. Escritorio virtual. Accede a un escritorio virtual cos programas e recursos da UDC que necesitas desde calquera lugar.
🪪 TUI. Tarxeta Universitaria de Identificación. Identifícate como membro da UDC.
📱 App móbil da UDC. Canle de comunicación e información que permite obter información de interese e utilidade.
🧑💻 Acceso a servizos segundo o perfil
👩🏫 PDI e PTXAS
💻 Posto de traballo
🔐 Portal do persoal
🌐 VPN
✍️ Portafirmas electrónico
🎓 Secretaría Virtual do profesorado
🧑🏫 Campus Virtual UDC OnlineSolicitude de certificado dixital (se procede): Se o teu perfil de traballo o require, podes solicitar e descargar o certificado dixital seguindo as instrucións dispoñibles no servizo correspondente.
🔗 Accede ao servizo de certificado dixital
🎓 Alumnado
📑 Secretaría Virtual do alumnado
🧑💻 Campus Virtual UDC Online
📚 Sistema de Xestión de Biblioteca
🌍 Usuarios externos (investigadores, profesorado visitante, provedores...)
Os usuarios externos deberán crear a súa conta a través do servizo UDC Passport, antes de poder acceder aos servizos da universidade.
🔗 Accede a UDC Passport