InicioAvisos activosCatalogo de solicitudesOs meus ticketsSoporte RemotoQue é AxudaTIC

Estás viendo una versión antigua de esta página. Ve a la versión actual.

Comparar con el actual Ver el historial de la página

« Anterior Versión 14 Siguiente »



Descrición

Se acabas de incorporarte á Universidade da Coruña como persoal docente e investigador (PDI), persoal técnico de xestión e administración de servizos (PTXAS), alumnado ou usuario/a externo/a, hai unha serie de pasos básicos que debes seguir para comezar a usar os servizos da UDC. Aquí explicámosche todo de forma clara e visual.

Crear a túa conta UDC

A creación da conta de usuario é o primeiro paso. Servirá para acceder aos servizos e aplicacións segundo o teu perfil. Ademais, xerará automaticamente o teu correo electrónico UDC.

🔗 Ligazón para crear conta de usuario

🧰 Configuración dos servizos comúns principais

Unha vez teñas a túa conta, xa podes acceder ou configurar os seguintes servizos:

🧑‍💻 Acceso a servizos segundo o perfil


👩‍🏫 PDI e PTXAS

🎓 ALUMNADO


🌍 Usuarios externos

Os usuarios externos, como alumnado de titulacións interuniversitarias, profesorado doutras universidades ou visitante, investigadores externos ou provedores, deben rexistrarse previamente creando unha conta a través do servizo UDC Passport.

🔗 UDC Passport. Aplicativo para accesos a persoal que non forma parte da UDC