TUI) é o proceso mediante o que os membros da comunidade universitaria poden obter fisicamente a súa tarxeta acreditativa.
Image Modified
A tarxeta universitaria é a credencial que permite a identificación de todos os membros integrantes da comunidade universitaria, brinda acceso a múltiples servizos tecnolóxicos e constitúe un avanzado sistema de información, xestión, acreditación, empréstito bibliotecario, acceso a recintos e, no seu caso, pagamento.
En caso de extinción ou suspensión da vinculación entre o usuario/a da tarxeta e a UDC, pérdese o dereito ao seu uso.
A emisión de tarxetas de acceso a actividades deportivas, recintos ou aparcadoiros para usuarios non pertencentes á comunidade universidade.
Tabs Page
title
Ámbito de uso
QUEN PODE FACER USO DESTE SERVIZO
Persoal docente e investigador da UDC.
Estudantes de grao, máster universitario, doutoramento, estudos propios e universidade sénior matriculados na UDC que teñan pagada a cota correspondente á tarxeta universitaria para o presente curso académico.
Persoal de administración e servizos da UDC.
Persoal da UDC contratado con cargo a fondos orzamentarios do Capítulo VI.
PROCEDEMENTO DE EMISIÓN DA TARXETA UNIVERSITARIA (
TIU
TUI)
Para obter a TIU terás que acudir a calquera dos puntos de emisión habilitados, despois de facer a matrícula/contrato ou cando empeces o curso, levando tan só o documento acreditativo (dni, pasaporte etc.) co que estás matriculado/contratado; alí realizaranche a foto que aparecerá despois na tarxeta e tamén terás que escoller o pin co que te identificarás nos diversos servizos da UDC (biblioteca, control de accesos etc.)
A tarxeta universitaria é a credencial que permite a identificación de todos os membros integrantes da comunidade universitaria, brinda acceso a múltiples servizos tecnolóxicos e constitúe un avanzado sistema de información, xestión, acreditación e, no seu caso, pagamento.
A tarxeta universitaria é unha tarxeta persoal e intransferible. A persoa titular é responsable dos actos administrativos que fosen validados e autenticados coa tarxeta que o identifica. Se es estudante, para ter dereito a ela é necesario estar matriculado na UDC e pagar a cota anual correspondente.
En caso de extinción ou suspensión da vinculación entre o usuario/a da tarxeta e a UDC, pérdese o dereito ao seu uso.
Tabs Page
title
Onde conseguila
Incluir página
Onde Conseguila?
Onde Conseguila?
Tabs Page
title
Cambios e actualizacións
CONDICIÓNS DE USO
15 de xullo de 2015:
Emisión
emisión directa nos puntos de emisión.
1 de outubro de 2019: cambio no horario de emisión das tarxetas
Show If
user
adm_conf,infraestruturas
group
USER_SIC
Tabs Page
title
Documentación SIC
UI Text Box
size
medium
type
info
Contidos técnicos SIC ou arquivos adxuntos
Tabs Page
title
Faqs SIC
UI Text Box
size
medium
type
tip
Contidos técnicos FAQS SIC ou arquivos adxuntos
Ancla
Onde_Conseguila
Onde_Conseguila
Panel
bgColor
AliceBlue
titleColor
white
borderWidth
0
titleBGColor
Orchid
title
Onde conseguila?
No 2015 comezou na UDC a emisión instantánea da tarxeta de identificación universitaria (TIU) para todos os membros da comunidade, que che permite levar en poucos minutos a túa tarxeta e gozar das súas vantaxes desde o primeiro momento.
Para iso simplemente terás que acudir a calquera dos puntos de emisión habilitados, despois de facer a matrícula/contrato ou cando empeces o curso, levando tan só o documento acreditativo (dni, pasaporte etc.) co que estás matriculado/contratado; alí realizaranche a foto que aparecerá despois na tarxeta e tamén terás que escoller o pin co que te identificarás nos diversos servizos da UDC (biblioteca, control de accesos etc.)
PUNTOS FIXOS DE EMISIÓN
A Coruña Campus de Elviña. Oficina de campus do Banco Santander. Pavillón de Estudantes Teléfono: 981 296 387
Ferrol Campus de Esteiro. Oficina de campus do Banco Santander. Edificio de Apoio ao Estudo Teléfono: 981 359 310
HORARIO
Martes e xoves de 09:00 a 13:00 h e de 16.00 a 17.00 h
Notas:
Se xa non tes vinculación coa universidade e queres unha tarxeta para acceder ao préstamo de libros na biblioteca como usuario externo, consulta esta ligazón
Se no punto de emision non puideches obter a tarxeta por algún destes erros debes facer o seguinte:
ERROR-02 (o usuario non ten dereito a tarxeta) contacta coa administración do teu centro (estudante) ou coa unidade organizativa que che realizou o contrato (persoal da UDC) para que che revisen a matrícula ou o contrato.
ERROR-00, ERROR-01, ERROR-03 contacta con tarjetas.sic@udc.es indicando o teu nome e o documento co que estás matriculado/contratado. Para garantir a túa identidade é preciso enviares esta solicitude desde a conta de correo da UDC.
Algúns servizos da tarxeta universitaria, como o préstamo de libros na biblioteca ou o control de acceso a edificios, requiren da activación previa no portal de Servizos da universidade, polo que é recomendable rexistrarse en https://servizos.udc.es antes de obter a tarxeta nos puntos de emisión.
As tarxetas que non teñen conta asociada seguen estando operativas pese a que xa finalizara a data de caducidade. Se a túa tarxeta caducou e por calquera motivo necesitas unha con data de caducidade en vigor diríxete aos puntos de emisión.
Panel
bgColor
AliceBlue
titleColor
white
borderWidth
0
titleBGColor
Orchid
title
FAQ - Preguntas frecuentes
1. Que debo facer para obter a tarxeta universitaria?
2. Son membro da comunidade universitaria e ao acudir ao punto de emisión non puiden obter a tarxeta
Se no punto de emision non puideches obter a tarxeta por algún destes erros debes facer o seguinte:
ERROR-02 (o usuario non ten dereito a tarxeta) contacta coa administración do teu centro (estudante) ou coa unidade organizativa que che realizou o contrato (persoal da UDC) para que che revisen a matrícula ou o contrato.
ERROR-00, ERROR-01, ERROR-03 contacta con indicando o teu nome e o documento co que estás matriculado/contratado. Para garantir a túa identidade é preciso enviares esta solicitude desde a conta de correo da UDC.
3. Necesito estar rexistrado no portal de Servizos da UDC para obter a tarxeta?
Algúns servizos da tarxeta universitaria, como o préstamo de libros na biblioteca ou o control de acceso a edificios, requiren da activación previa no portal de Servizos da universidade, polo que é recomendable rexistrarse en https://servizos.udc.es antes de obter a tarxeta nos puntos de emisión.
4. Que fago se a perdo?
Debes solicitar unha nova tarxeta. Consulta a pestana Onde conseguila?
5. Teño a tarxeta caducada, que teño que facer?
As tarxetas que non teñen conta asociada seguen estando operativas pese a que xa finalizara a data de caducidade. Se a túa tarxeta caducou e por calquera motivo necesitas unha con data de caducidade en vigor diríxete aos puntos de emisión ou consulta a pestana Onde conseguila?
Contenido por etiqueta
showLabels
false
max
8
showSpace
false
cql
label = "faqstiu" and space = "SIC"
UI Text Box
type
info
Data actualización :
Servizo : Emisión da tarxeta universitaria (TIUTUI)
Grupo : Software e aplicacións
Clase : SERVIZOS ENTREGADOS, SERVIZOS DE ACCESO, APLICACIÓNS