túas consultas, peticións ou incidencias en horario de traballo e a través das canles estabrecidas pola UDC. Algunhas das funcións que presta este servizo están limitadas a prazos de tempo definidos polas convocatorias correspondentes (matrícula, solicitudes de praza...).
DESCRIPCIÓN DO SERVIZO
Sistema informático orientado ao colectivo de estudantes que presta axuda nos procedementos académicos. Matrícula, Solicitudes títulos, Consultas expediente, ...
Os estudantes de novo acceso ás titulacións de grao (primeiro por primeira vez) dispoñen dunha páxina especial para a xestión da súa matrícula. Unha vez realizada ésta, podrá acceder ao documento de activación de servizos e activalos o que lle permitirá obter, entre outros servizos da UDC, o acceso completo á Secretaría Virtual Estudantes (SVE).
Na SVE podes acceder e xestionar: Información persoal |
| Datos persoais | Visualiza os teus datos persoais e modifica enderezos | Estatística | Visualiza e modifica os teus datos estatísticos | Secretaría |
| Consulta de expediente | Podes ver a situación do teu expediente académico | Liquidacións Pendentes | Aquí podes consultar se tes liquidacións pendentes de pagamento. Tamén atoparás información de cómo facer o pagamento | Incorporación a Grao | Para estudantes procedentes de títulos anteriores aos graos. |
|