Historial de página
Procura | ||
---|---|---|
| ||
Message Box | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||
É un portal de axuda dos servizos telemáticos informáticos da Universidade da Coruña, está . Está destinado para toda a comunidade universitaria e para os futuros membros. Neste portal imos ir engadindo o catálogo dos servizos telemáticos dispoñibles: programas, servizos que se prestan, xestión de accesos a recursos informáticos, etc. |
🔍 Guía de uso
Expandir | ||
---|---|---|
| ||
Para cada servizo tes toda a información, organizada deste xeito:
|
Expandir | ||
---|---|---|
| ||
Tes que ir á propia páxina do servizo e na lapela "Incidencias e solicitudes", están as ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dispoñibles para ese servizo. Tamén podes acceder directamente ao catálogo de solicitudes. |
Expandir | ||
---|---|---|
| ||
Tes que premer na ligazón "As miñas solicitudes e incidencias", arriba á dereita, Os meus tickets" no menú superior, que está dispoñible en todas as páxinas de AxudaticAxuda TIC. |
🔍 Preguntas frecuentes
Expandir | ||
---|---|---|
| ||
As ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dun servizo están na mesma páxina que a documentación de cada servizo. Podes buscar o servizo na lapela de "procura" en calqueira páxina de Axudatic. Tamén podes buscar no catálogo de solicitudes. |
Expandir | ||
---|---|---|
| ||
Seguimos dispoñibles na extensión 2222 en horario de mañá de 8:30 - 14:00 a 15:0030 en inverno e de 9:00 - 14:00 en horario de verán. |
Expandir | ||
---|---|---|
| ||
Nos programas para xestión de incidencias emprégase o término ticket para referirse a unha incidencia ou unha solicitude, que adoitan ir identificados cun nº de referencia (UTS). |
Descargar Presentación AxudaticDescarga a presentación do novo Axuda TIC para vela coa súa calidade orixinal
|