Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.
Procura
placeholderfai a túa consulta e selecciona unha das respostas



Message Box
iconnone
titleDescrición
typegeneric

É un portal de axuda dos servizos telemáticos informáticos da Universidade da Coruña, está . Está destinado para toda a comunidade universitaria e para os futuros membros.

Neste portal imos ir engadindo o catálogo dos servizos telemáticos dispoñibles: programas, servizos que se prestan, xestión de accesos a recursos informáticos, etc.



🔍 Guía de uso



Expandir
titlePara afondar nos servicios disponiblesservizos dispoñibles

Para cada servizo tes toda a información, organizada deste xeito:

  • Descrición: descríbese a utilidade do servizo

.
  • Incidencias e solicitudes: inclúense as ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes

disponibles
  • dispoñibles.

  • Preguntas frecuentes: respostas ás preguntas máis frecuentes sobre cada servizo.

  • Máis: Manuais, guías de axudas e erros frecuentes.


Expandir
titlePara notificar unha incidencia ou facer unha solicitude

Tes que ir á propia páxina do servizo e na lapela "Incidencias e solicitudes", están as ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes disponibles dispoñibles para ese servizo.

Tamén podes acceder directamente ao catálogo de solicitudes.


Expandir
titlePara ver o estado das túas incidencias ou solicitudes

Tes que premer na ligazón "As miñas solicitudes e incidencias", arriba á dereita, que está disponible Os meus tickets" no menú superior, que está dispoñible en todas as páxinas de AxudaticAxuda TIC.



🔍 Preguntas frecuentes



Expandir
titleComo podo notificar unha incidencia ou facer unha solicitude dun servizo?

As ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dun servizo están na mesma páxina que a documentación de cada servizo. Podes buscar o servizo na lapela de "procura" en calqueira páxina de Axudatic.

Tamén podes buscar no catálogo de solicitudes.


Expandir
titlePódese seguir usando ó o teléfono de atención ao usuario 2222?

Seguimos disponibles dispoñibles na extensión 2222 en horario de mañá de 8:30 - 14:00 a 15:0030 en inverno e de 9:00 - 14:00 en horario de verán.


Expandir
titleQue é un ticket?

Nos programas para xestión de incidencias emprégase o término ticket para referirse a unha incidencia ou unha solicitude, que adoitan ir identificados cun nº de referencia (UTS).



Descargar Presentación AxudaticDescarga a presentación do novo Axuda TIC para vela coa súa calidade orixinal

PDF
namePresentación Axudaticpresentación Axuda TIC.pdf