Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

UI Button
colorblue
sizelarge
iconhome
tooltipvolver á páxina de inicio do portal
title<- VOLVER
url/display/SIC






Show If
useradm_conf
groupUSER_SIC
DarkTurquoise
Panel
borderColorpowderblue
bgColorwhite
titleColorwhite
borderWidth1
titleBGColorOrchid
titleINCIDENCIAS E SOLICITUDES
UI Expand
titleIncidencias
UI Text Box
sizemedium

Informar dunha incidencia relacionada co servizo AxudaTIC


IMPORTANTE: exclusivamente para incidencias que teñan que ver con problemas no funcionamento do portal AxudaTIC ou acceso ao mesmo.

Todas as demais solicitudes ou incidencias débense introducir no servizo correspondente de AxudaTIC buscando no seu catálogo cando fai click en "Entrar" ou no buscador.

Background Color
color





Background Color
colorskyblueDarkTurquoise




Background Color
colororchid#72B0E1


UI Tabs
UI Tab
title | Presentación do portal |
UI Text Box
sizemedium
typeinfo

Que é AxudaTIC

É un portal de axuda dos servizos telemáticos da Universidade da Coruña, que estamos a construír; está destinado para toda a comunidade universitaria e para os futuros membros.

Neste portal imos ir engadindo o catálogo dos servizos telemáticos dispoñibles: programas, servizos que se prestan, xestión de accesos a recursos informáticos...


Para cada servizo documentado:

Tes disponible:

    • Información de para que serve, quen o pode usar e de que xeito.

    • Guías de instalación e uso, e as ligazóns ás aplicacións ou ás descargas dos programas.

Podes:

    • Tramitar solicitudes de acceso ou uso dese servizo.

    • Rexistrar unha incidencia para informar dunha falla no uso do servizo e solicitar axuda para resolvela.

    • Facer o seguimento das solicitudes ou incidencias que teñas remitido.

Tamén neste portal  estamos a publicar os avisos e novas, como son: 

    • Avisos de mantementos programados que poidan afectar aos servizos telemáticos.

    • Avisos de  avarías que se teñan detectado.

    • Alertas de seguridade. 

    • Novidades relacionadas cos  servizos que se prestan ou novos servizos.

    • Consellos relacionados co uso de servicios telemáticos. 


Aínda estamos a traballar na documentación dos servizos; no caso dos servizos que non estean de todo documentados , o portal  dirixirache ás páxinas de información existentes na web da UDC para ditos servizos, con ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dispoñibles. Todos os novos servizos telemáticos vanse ofrecer dende este portal.

Seguimos a túa disposición na unidade de atención telefónica do CAU na extensión 2222 en horario de mañá. 

Confiamos que este portal che sexa de utilidade e mellore a túa experiencia como usuario dos servizos informáticos.

UI Tab
title | Guía de uso |
UI Text Box
sizemedium
typeinfo

Para afondar nos servicios disponibles:

Na páxina principal do portal tes tres lapelas, unha por cada colectivo da comunidade universitaria. Tes que premer na do colectivo ao que pertences, e accedes a todos os servizos que tés dispoñibles.

Para cada servizo tes a información das Condicións en que se presta o servizo, organizada deste xeito:

-En que consiste o servizo: descríbese a utilidade do servizo; pode tratarse do uso dun programa, do acceso a un recurso ou recibir un servizo a través dun traballo técnico.

-Ámbito de uso: quén pode usar o servizo , con qué finalidade e  sobre qué tipo de equipamento.

-Requisitos técnicos: Que equipos ou programas se precisan para poder facer uso ou recibir o servizo.

-Condicións: indícase se hai restriccións de compatibilidade,  limitacións técnicas, condicións de uso de licenzas, requisitos legais.

-Manuais, guías de axudas, faqs e erros frecuentes.


Para notificar unha incidencia ou facer unha solicitude:

tes que ir á propia páxina do servizo, e á dereita están as ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes disponibles para ese servizo.


Para ver o estado das túas incidencias ou solicitudes:

tes que premer na ligazón "As miñas incidencias e solicitudes", arriba, a dereita, que está disponible en todas as páxinas de Axudatic.

  

UI Tab
title | Preguntas frecuentes |
UI Text Box
sizemedium
typetip

Como podo notificar unha incidencia ou facer unha solicitude dun servizo?

R: As ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dun servizo están na mesma páxina que a documentación de cada servizo. Podes buscar o servizo na lapela de "procura" en calqueira páxina de Axudatic. 


Pódese seguir usando ó teléfono de atención ao usuario 2222?

R: Segimos disponibles na extensión 2222 en horario de mañá de 8:00 a 15:00 


Que é un ticket ?

R: Nos programas para xestión de incidencias emprégase o término ticket para referirse a unha incidencia ou unha solicitude, que adoitan ir identificados cun nº de referencia.


Show If
useradm_conf,sdl
groupUSER_SIC
UI Tab
title | Documentación SIC |
UI Text Box
sizemedium
typeinfo


-Textos das notificaciones aos usuarios

  • Ticket aberto

Image Added

  • Ticket pechado

Image Added


  • Comentario do técnico ao usuario

Image Added

-Textos das notificaciones aos técnicos

  • Comentario do usuario ao técnico

Image Added

Contidos técnicos SIC ou arquivos adxuntos. (En construcción)


Show If
useradm_conf,sdl
groupUSER_SIC
UI Tab
title | Faqs SIC |
UI Text Box
sizemedium
typeinfo


Contidos técnicos Faqs SIC ou arquivos adxuntos. (En construcción)






INCIDENCIAS

Informar dunha incidencia relacionada co servizo AxudaTIC

Panel
titleColorwhite
borderWidth0
titleBGColororchid
titleVídeo presentación con lingua de signos


Multimedia
nameAxudaTic-videopresentacion.mp4
width100%
height120%

Podes ampliar a vista pasando o rato polo vídeo e facendo clic no cadro de ampliar

Show If
useradm_conf,sdl
groupUSER_SIC
UI Text Box
sizemedium
typeinfo