Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.

UI Button
colorpurple
tooltipvolver á páxina da TIU
title<- Volver
url/pages/viewpage.action?pageId=32899238


UI Text Box
sizemedium
typetip

1. Que debo facer para obter a tarxeta universitaria?

R: Consulta a pestana Onde conseguila?

2. Son membro da comunidade universitaria e ao acudir ao punto de emisión non puiden obter a tarxeta

R: Se no punto de emision non puideches obter a tarxeta por algún destes erros debes facer o seguinte:

    • ERROR-02 (o usuario non ten dereito a tarxeta) contacta coa administración do teu centro (estudante) ou coa unidade organizativa que che realizou o contrato (persoal da UDC) para que che revisen a matrícula ou o contrato.
    • ERROR-00, ERROR-01, ERROR-03 contacta con indicando o teu nome e o documento co que estás matriculado/contratado. Para garantir a túa identidade é preciso enviares esta solicitude desde a conta de correo da UDC.

3. Necesito estar rexistrado no portal de Servizos da UDC para obter a tarxeta?

R: Algúns servizos da tarxeta universitaria, como o préstamo de libros na biblioteca ou o control de acceso a edificios, requiren da activación previa no portal de Servizos da universidade, polo que é recomendable rexistrarse en https://servizos.udc.es antes de obter a tarxeta nos puntos de emisión.

4. Que fago se a perdo?

R: Debes solicitar unha nova tarxeta. Consulta a pestana Onde conseguila?

5. Teño a tarxeta caducada, que teño que facer?

R: As tarxetas que non teñen conta asociada seguen estando operativas pese a que xa finalizara a data de caducidade. Se a túa tarxeta caducou e por calquera motivo necesitas unha con data de caducidade en vigor diríxete aos puntos de emisión ou consulta a pestana Onde conseguila?




UI Text Box
typeinfo

Data actualización :

Servizo : Emisión da tarxeta universitaria (TIU)

Grupo : Software e aplicacións

Clase : SERVIZOS ENTREGADOS, SERVIZOS DE ACCESO, APLICACIÓNS

Show If
useradm_conf,infraestruturas
groupUSER_SIC

Documentador : Justo Antonio Alvarez Prieto