Versiones comparadas

Clave

  • Se ha añadido esta línea.
  • Se ha eliminado esta línea.
  • El formato se ha cambiado.
Procura
placeholderfai a túa consulta e selecciona unha das respostas



Message Box
iconnone
titleDescrición
typegeneric

É un portal de axuda dos servizos telemáticos da Universidade da Coruña, está destinado para toda a comunidade universitaria e para os futuros membros.

Neste portal imos ir engadindo o catálogo dos servizos telemáticos dispoñibles: programas, servizos que se prestan, xestión de accesos a recursos informáticos, etc.


🔍 Preguntas frecuentes



Expandir
titleComo podo notificar unha incidencia ou facer unha solicitude dun servizo?

As ligazóns aos formularios de incidencias e solicitudes dun servizo están na mesma páxina que a documentación de cada servizo. Podes buscar o servizo na lapela de "procura" en calqueira páxina de Axudatic.


Expandir
titlePódese seguir usando ó teléfono de atención ao usuario 2222?

Seguimos disponibles na extensión 2222 en horario de mañá de 8:00 a 15:00


Expandir
titleQue é un ticket?

Nos programas para xestión de incidencias emprégase o término ticket para referirse a unha incidencia ou unha solicitude, que adoitan ir identificados cun nº de referencia.